یدک کش چیتگر – 09104578945 مکانیک سیار و امداد خودرو

اگر خودروی شما دچار هرگونه نقص فنی شد، می‌توانید با یدک‌کش چیتگر تماس بگیرید. این‌گونه امداد خودروها خدمات بسیار زیادی مانند تزریق سوخت، تعویض لاستیک، برق‌رسانی و مواردی از این قبیل دارند. حتی می‌توانند خودروی شما را حمل کرده و به مقصد برسانند. آ‌ن‌ها در طی ۷ روز هفته فعالیت کرده و می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان باشند.

برای تماس فوری با ما کافیست که اینجا کلیک کنید.

 

یدک کش چیتگر چیست؟

در صورت خرابی خودرو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها این است که وسیله نقلیه بدون هیچ‌گونه آسیبی به مکانیکی منتقل شود. در این صورت می‌توانید از یدک کش چیتگر بهره ببرید. در واقع در صورتیکه مشکل فنی خودروی شما با این‌گونه خدمات برطرف شود، یک تیم بسیار کارآزموده و حرفه‌ای در محل شما حاضر شده و شروع به عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند. البته اگر نیاز به تعمیرات بیشتر داشته باشید، خودروی شما به نزدیک‌ترین مکانیکی بدون هیچ‌گونه آسیبی منتقل می‌شود.

یدک کش شهر قدس

همچنین این روزها در صورت خرابی وسایل نقلیه، بسیار نیازمند به حمل و نقل سریع با دقت بسیار زیاد هستیم. به همین دلیل یدک کش چیتگر در این مورد می‌تواند بسیار مفید باشد‌.

ویژگی‌های یدک‌کش چیتگر حرفه‌ای

اگر به دنبال نوعی از یدک کش چیتگر هستید که تیم بسیار حرفه‌ای و متخصص در آن مشغول به کار باشند، نیاز است که برخی از فاکتورها را مدنظر قرار دهید.

قبل از انتخاب هرگونه امداد خودرویی به کیفیت ابزارها و تجهیزات آنها توجه بسیار زیادی کنید. همچنین دقت کنید که از اتحادیه، مجوزهای رسمی داشته باشند. تیم‌های حرفه‌ای دارای وجدان کاری بالا بوده، همچنین سرعت کار آنها بسیار زیاد است و نرخ بسیار مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین یدک کش تهران

انواع خدمات یدک‌کش چیتگر چیست؟

به طور کلی خدمات این نوع یدک کش‌ها به دو دسته کلی تقسیم می‌شود که در مواقع اضطراری یا به صورت برنامه‌ریزی‌شده به شهروندان کمک می‌کنند. در مواقع اضطراری معمولاً هنگامی‌که خودروی افراد به دلیل نقص فنی یا هرگونه تصادف در جاده مانده، به کار گرفته می‌شود. در مورد خدمات یدک کشی به صورت برنامه‌ریزی شده نیز ممکن است افراد نیاز به انتقال خودروی خودشان به نمایشگاه یا تعمیرگاه داشته باشند.

یدک کش تهران و کرج

بررسی ۳ روش یدک کشی در چیتگر

یدک کشی در چیتگر به ۳ روش کلی انجام می‌شود که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم:

یدکشی با خودرو

این‌گونه یدک کشی بسیار ایمن است و از یک کفی مخصوص استفاده شده که خودروی آسیب‌دیده بر روی آن قرار می‌گیرد و به مکانیکی منتقل می‌شود‌.

یدک کشی با چرخگیر

این نوع یدک کشی که بسیار ساده و ارزان است، از چرخگیر برای یدک‌کش استفاده می‌کند تا خودرو به محل موردنظر انتقال داده شود.

یدک کشی با جرثقیل

اگر خودروی آسیب‌دیده بسیار سنگین باشد، از جرثقیل برای انتقال آن استفاده می‌شود.

قیمت یدک کشی در چیتگر

برای اطلاع از هزینه‌ها و هر آنچه که باید در این مورد بدانید، ابتدا باید تیم فنی اطلاعات کاملی از درخواست شما داشته باشند.

عوامل مختلفی بر روی قیمت این‌گونه یدک‌کش‌ها تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال نوع خودرو، محل قرارگیری خودرو، فاصله مبدأ و مقصد بر روی قیمت تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد.

البته دقت کنید که هزینه ایاب و ذهاب و اجرت نیز محاسبه می‌شود و شما باید علاوه بر قطعاتی که استفاده می‌شود جداگانه این هزینه‌ها را نیز پرداخت کنید. دقت کنید که در ساعات مختلف نیز هزینه‌ها متفاوت است. اگر درخواست شما در ساعت‌هایی باشد که ترافیک بسیار زیاد است، مطمئناً تعرفه افزایش پیدا می‌کند.

نکات مهم برای انتخاب یدک کش چیتگر مناسب

برای اینکه یدک‌کش مناسبی را در چیتگر انتخاب کنید، چندین نکته را مدنظر قرار داشته باشید. از سابقه و اعتبار شرکت اطلاع پیدا کنید، همچنین تجهیزات و پرسنل را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از تجهیزات باکیفیت استفاده کرده، همچنین پرسنل رفتار مناسبی داشته باشند.

یدک کش چیتگر

موارد نیاز به یدک کش چیتگر

در این بخش به بررسی شرایطی می‌پردازیم که اگر هرکدام از آنها برای شما اتفاق افتاد، بهتر است سریع با امداد خودرو یا یدک کش چیتگر تماس بگیرید.

  • پاره شدن تسمه تایم
  • روشن نشدن ماشین
  • خرابی گیربکس
  • عدم توانایی برای تعویض لاستیک زاپاس
  • همراه نداشتن وسایل لازم برای رفع خرابی خودرو
  • ماندن سوئیچ داخل ماشین
  • قفل شدن در ماشین
  • خراب شدن گیربکس
  • پاره شدن تسمه دینام و نیاز به تعویض آن
  • روشن شدن چراغ‌های هشدار پشت آمپر ماشین
  • جوش آوردن و نداشتن آب
  • تصادفات شدید
  • تمام شدن بنزین
  • خالی شدن باتری ماشین
  • روشن نشدن ماشین

مطمئن باشید که در کمتر از ۱۵ دقیقه افراد حرفه‌ای در کنار شما حضور یافته و شروع به حل مشکل شما می‌کنند. بنابراین در چنین شرایطی رفع عیب خودرو در محل را به امدادگران ما بسپارید و از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.

بهترین کیفیت خدمات را از ما دریافت کنید. یدک کش شبانه روزی با ارزان ترین قیمت.

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل با یدک‌کش چیتگر آشنا شدید. هم اکنون می‌دانید که چگونه و در چه مواردی از خدمات این مرکز استفاده کنید. همچنین از نحوه پرداخت و هزینه‌ها نیز اطلاع پیدا کردید و می‌دانید که قیمت و تعرفه‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شود. برای نوبت گرفتن، می‌توانید به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان تماس بگیرید.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 2

5 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس فوری