یدک کش تهران، خودروبر 24 ساعته و تعمیر کار سیار در تهران

ارزان ترین یدک کش تهران و تمام مناطق اطراف با اعزام فوری خودروبر کفی، نیسان چرخگیر، جرثقیل و مکانیک سیار به محل شما. 24 ساعته و حرفه ای. سریع ترین یدک کش آنلاین در تهران.

یدک کش‌ها ممکن است یک کامیون یا یک جرثقیل و نیسان باشند، همچنین گاهی یک نیسان با قلاب یدک‌کش و خودرو مانند است. درهرصورت این نوع خدمات شامل وسیله‌های حرفه‌ای و افراد متبحر برای جا به جایی وسایل نقلیه شما هستند.
به طور کلی یدک کش تهران شامل همه نوع سیستم حمل و جابجایی ازجمله یدک‌ کش نیسان، چرخ‌گیر، هیدرولیک، زنجیری و غیره است. با شماره‌هایی که در سایت درج شده، می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره‌مند شوید.

برای تماس فوری و آسان با ما در هر لحظه از شبانه روز لطفا اینجا کلیک کنید.

پوشش کامل تمام مناطق تهران و کرج، در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما هستیم. با مشاوره رایگان و خدمات با کیفیت، به همراه جدید ترین تجهیزات، جرثقیل و مکانیک سیار برای تعمیر خودرو در محل. با خیال راحت در جاده ها سفر کنید!

یدک کش غرب، اولین امداد خورو فوری که تمام مناطق تهران، کرج و جاده های اطراف آن را پوشش می دهد.

 

بعضی از عوامل تاثیرگذار در قیمت یدک کشی:

موقعیت مکانی: داخل شهر یا خارج از آن نوع قطعات آسیب دیده و سوخت رسانی
نوع خودرو متوقف شده: سواری یا سنگین نوع خودروبر: کفی، نیسان، جرثقیل سیار

یدک کش تهران و کرج

تعدادی از خدمات ویژه ما برای امداد رسانی خودرو:

  • مشکلات سیم کشی و برق خودرو
  • تعویض تسمه تایم
  • رفع مشکل استارت و روشن نشدن خودرو
  • عوض کردن لاستیک و پنچر گیری سیار
  • حمل و انتقال خودرو به پارکینگ یا تعمیرگاه
  • تعویض وسایل و قطعات خودرو
  • بررسی وضعیت موتور، کمک فنر ها، گیربکس و…
  • تمام خدمات امداد رسانی و عیب یابی خودرو
  • تامین بنزین و سوخت رسانی
  • تعمیر خودرو در محل شما
  • تعویض لنت ترمز
  • تعویض شیلنگ رادیاتور
  • تست دینام، باتری به باتری یا تعویض آن
  • تعویض انواع روغن
  • عوض کردن فیلتر روغن و هوا
  • تعویض سیم کلاچ و دیاگ
  • انتقال خودرو تصادفی به مراکز بیمه

 

گروه یدک‌ کش سیار تهران
یدک کش غرب تهران از جدیدترین سیستم‌های خودروبر و یدک‌کشی استفاده کرده و می‌تواند در زمینه حمل و نقل و جابجایی آسان بسیار مفید واقع شود.

همچنین یدک کش غرب در سایر نقاط تهران و کرج همچون شهرک چیتگر، شهر قدی، تهرانسر و… هم پوشش ویژه دارد.

ویژگی‌های یدک کش حرفه‌ای
خدمات یدک کش تهران بسیار حرفه‌ای است. در این بخش ویژگی‌های یک یدک کش خوب را برای شما به طور کامل شرح می‌دهیم:
یدک کش باید قدرت و ظرفیت کافی برای حمل وسایل نقلیه آسیب دیده شما را داشته باشد، تا در حین جابجایی به موتور آن آسیبی وارد نشود.
یکی دیگر از ویژگی‌های یدک کش حرفه‌ای این است که باید به نحوی وسیله نقلیه آسیب دیده شما را از زمین بلند کند که هیچ‌گونه آسیبی به خودش و شما نرساند.
یدک کش باید این امکان را داشته باشد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودش را به محل درخواست شما برساند. درصورتی‌که به علت ترافیک یا هر دلیل دیگری امکان خدمات‌رسانی نداشتند، باید همان ابتدا به طور شفاف بیان کنند.
به طور کلی بهترین یدک‌کش تهران دارای تجهیزات حرفه‌ای، هزینه مناسب، نیروی متخصص، سرعت بالا برای رسیدن، معتبرترین امداد خودرو، گستردگی ارائه خدمات پوشش کل تهران بوده، همچنین دارای تیم حرفه‌ای و متخصص فنی است.

تعمیرکار سیار در تهران و کرج

نحوه پیدا کردن یدک کش آنلاین در تهران
برای پیدا کردن یدک کش آنلاین در تهران کافی است کلمه یدک کش آنلاین را در گوگل جستجو کنید. لیست بسیار زیادی از سایت‌هایی در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرند که دارای خدمات بسیار عالی هستند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل به خدمات یدک کش آنلاین در تهران دسترسی پیدا کنید. این نوع سرویس‌ها ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی به صورت آنلاین در خدمت شما هستند.

انواع خدمات یدک کش تهران
یدک کش تهران و امداد خودرو کرج در انواع منطقه‌های تهران آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

  • یدک کش شمال تهران

مناطق تجریش، زعفرانیه و همچنین خیابان ولیعصر پرترددترین مکان‌های شمال تهران محسوب می‌شود. درنتیجه یدک کش تهران در این مناطق مستقر است تا بتواند در صورت تماس با شما عزیزان خودش را فوری به محل درخواست شما برساند.

  • یدک کش شرق تهران

مناطقی که در شرق تهران قرار دارند مانند تهران‌پارس و پیروزی نیز بسیار پرتردد هستند. بنابراین در این مناطق نیز یدک کش‌های حرفه‌ای قرار دارند.

  • یدک کش غرب تهران

به دلیل اینکه از کرج تا تهران و بالعکس تردد بسیار زیادی وجود دارد، از شهرک غرب تا اتوبان کرج تهران، این‌گونه یدکش‌ها مستقر شده‌اند تا با تماس شما، خودشان را سریع برسانند.

  • یدک ‌کش جنوب تهران

سرعت خدمات‌رسانی در جنوب تهران بسیار بالا است. زیرا در آن مکان‌ها نیز تردد وسایل نقلیه نه تنها زیاد بوده، بلکه تعداد تعمیرگاه‌ های استاندارد بسیار فراوان است. بنابراین یکی از پرکارترین یدک‌کش‌ها در منطقه جنوب تهران قرار دارد.

هزینه یدک کش تهران
جالب است بدانید نرخ ما بر اساس مصوب اداره و کل صنف یدک ‌کش‌های تهران بوده و به هیچ وجه افزایش قیمت از این بابت نداریم. بنابراین نگران نباشید ما بسیار مقرون به صرفه کار می‌کنیم و می‌توانید با کمترین تعرفه مشکل خود را حل کنید. حتی در برخی از روزها تخفیف ویژه نیز داریم و شما عزیزان می‌توانید با قیمت مناسب‌تری از خدمات ما استفاده کنید.
البته دقت کنید قیمت جرثقیل یدک کش ممکن است در برخی از مواقع تغییر کند. عواملی مانند مسافت و همچنین نوع خودروی شما بر میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کنید تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. اگر جرثقیل باید مسافت‌های زیادی طی کند، همچنین بسته به اینکه مدل خودروی شما شاسی‌بلند یا سواری است، نوع یدک ‌کش تفاوت داشته و درنتیجه قیمت آن نیز متغیر است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

نظرات مردم در مورد یدک کش تهران
افراد مختلفی در مورد یدک کش تهران، امداد خودرو تهران، نیسان، جرثقیل و یدک کش آنلاین نظرات مختلفی بیان کرده‌اند که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
فردی پیام داده که خدا به شما خیر دهد، چند وقت پیش ماشین ما در یک روز بارانی در اتوبان امام علی به شدت خراب شد. هنگامی‌که با شماره‌های یدک کش آنلاین تهران تماس گرفتیم خیلی سریع خودشان را رساندند.
فرد دیگری پیام داده که ماشین من در چاله افتاده بود. در گوگل و اینترنت به دنبال جرثقیل برای حمل خودروی خود بودم که شماره‌های یدک کشی تهران مشخص شد و با آن‌ها تماس گرفتم خیلی سریع خودشان را رساندند.
فرد دیگری پیام داده که گروه محترم یدک کش تهران خدمات بسیار خوبی دارد و افراد با وجدانی در آن‌ها مشغول به کار بوده و دارای ارزان‌ترین یدک کش‌ها هستند.

آیا شما هم نظر و پیشنهادی دارید؟ همین جا کامنت و نظر خود را برای ما بنویسید تا از خدمات ما با کیفیت و تخفیف بیشتر برخوردار شوید.

به ما امتیاز دهید

میانگین امتیاز: 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان: 2

6 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سلام، حمل سوخت هم دارید؟

    پاسخ
    • درود، بله درصورت اتمام سوخت هم می‌تونید با ما تماس بگیرین ، نزدیک ترین واحدمون سوخت رسانی رو براتون انجام میده

      پاسخ
  • خیلی عالی

    پاسخ
  • درود ، توی راه با یکی از راننده هاتون آشنا شدم و خدا خیرش بده همچیش عالی بود سایت رو معرفی کرد و منم اینجا از اقای تقی پور تشکر میکنم بابت زحماتش

    پاسخ
  • صمد ایماشی
    ژانویه 12, 2024 20:55

    هم اخلاق حرفه ای و هم کارشون حرفه ای بود ، امیدوارم کسب و کارشون پر رونق باشه

    پاسخ
  • سلام من از خدماتشون راضی ام اما نبود برگه تعرفه مصوب منو دلچرکین کرد ، بعدش رفتم دیدم تعرفه یدک کش رو همونی بود که ازم گرفتن ، ممنون از تیم یدک کش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
تماس فوری